.:.am&rani.:.

By: rani ismail

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 19-Jun-2008 00:49 Email | Share | Bookmark
T & K

 
Sambung...
Quote:
"Nanti hang sampai kt stesyen bas Temerloh aku ambik hang no" okiess balas rani, sesampainya terus amik beg lantas ternampak 7e, sambil sms aimi aku tunggu hang kt 7e...malas rani nk tunggu kt stesyen tu..tak taw sebab apa tapi kurang berminat kot "aku lambat cikit hb aku gi bandar jap" so sambil kt 7e tu jenguk sana jenguk sini...yang ada satu restauran masakan kampung kat situ ada macam-macam lauk, makanan dan kuih-muih so bikib perutku lagi kuk krek kuk krek ...ada yang berkenan pulak...beli beberapa ketui karipap, cucur badak dan roti sardin. lega sikit dah ada kuih ni...nanti bole breakfast sama-sama depa nanti...selang beberapa minit sampai la kereta gen2 pepel...pepel x lepas la kan hik hik hik...sambil mengomel dan salam " hb aku tu la di kata sat ja tapi.....bla bla bla" "wei sat aku nk beli breakfast, hang makan x nasik berlauk???" "aku makan aja...tapi x penah makan sebelum ni dan tataw macamna.."sedap, aku suka " kata aimi. So have a breakfast dan macam-macam acara gelak dan hilai tawa yang sungguh best!!! Pastu baru mandi


Quote:
Temerloh dan Kuantan tanpa baking kelas mungkin aku tidak sampai kesini lagi untuk menjejaki mu...syukur sangat walau seketika dapat ku intaimu...Cameron dan Genting memang pernah tapi Temerloh, Kuantan masih asing bagi ku...tidak pernah terduga aku berpeluang hinggap di sini demi dunia baking. Mengenali aimi dan k.farah pon aku langsung tak terduga jejak ke sini




Quote:
Lepas makan dan mandi pelan-pelan acara akan bermula...sebelum tu ini lah wajah gembira menyambut kedatangan rani di Temerloh...seronok melihat gelagat dan keletah 3 kanak-kanak ribena tu...rani suka tengok si Taufik comei matanya yang bulat, gebu cikit dan cubby cikit ...Haziq memang sangat peramah selalu jer pertanyaan serta soalan keluar dari mulutnya tanya kat rani, kenapa itu, kenapa ini, sebab apa, nk tahu serba serbi...bijak budaknya si rafiq pula masih manja lagi denagn ibunya...susah sikit nk di dekati berbanding 2 yang tadi...ala ada pula gambar yang terulang...








Quote:
Ni la gambar-gambar yang sempat rani klick...tengok balik banyak juga...biasala asyik klick jer gambar-gambar ni semua kt Pantai Teluk Cempedak, Kuantan Pahang...pemandangan pantainya tidak menghampakan cantik juga...klau di jaga lagi rapi mesti lagi best dan lagi cantik...kami sempat berjalan-jalan menghidup udara pantai yang menyamankan sambil menyusuri sekeliling pantai indah nian ciptaan Allah kepada makhluknya










cantik bukan??? semuanya kini menjadi kenangan...entah bila akan aku lalui lagi...tinggal kenangan Temerloh dan Kuantan...
Salam Kenangan
Rani

http://bakedecorate2u.blogspot.com


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net